Öde på Uiversitetsbiblioteket

Igår hade vi en supertrevlig kväll hemma hos Parinya med både tacos och TP och en massa snack. Tacosen var god som vanligt men jisses vilket svårt TP det var. Globetrotter hette det och geografi är ju inte min starka sida precis. Tror till och med att min geografilärare glömde bort hela ocianien!?:(


bild lånad från Isas blogg

Imorse så var det första gången i världshistorien som jag var uppe före Anton! Han blev helt paff och tappade typ talförmågan när jag redan var uppe, haha:)
Ja, så nu sitter jag på Uni. och skall försöka fixa färdigt mitt PM så att Isa och jag kan belöna oss med Deathfest hos en klasskompis ikväll. Parinya o Linda, häng på vet ja!!

Lycka till allihopa som sitter o skriver!

// IDA

Kommentarer
Postat av: Isa

roligt att jag ska på deathfest, tur att det inte var så seriöst menat. Vad är ens death? ;) min lärare missade också oceanien

2009-02-28 @ 10:49:26
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: Bo Persson

Hej, roligt med tp spel har själv köpt backpacker så att du kan träna hemma.

Jarl W ringde och frågade om du o jag var intresserade av en fjällturåkning vecka 11 nästa vår ( spännande ? ).

Imorgon spinningcyklar jag "vasaloppet" på form mellan kl 08 - 12 framför storbilds-tv.

Apropå bilen, är det bara råd i all välmening.

Deathfest låter väl som att man har kräksjuka ihop, med Meshuggah på högsta volym.

2009-02-28 @ 13:01:54
Postat av: parinya

Så dålig var du ju inte, du hade många tårtbitar;) Hoppas ni får det roligt ikväll!

2009-02-28 @ 15:40:00
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: mamma

deathfest låter allvarligt, hoppas du överlever. har med musiken o kläder att göra, vore roligt o se!

2009-03-01 @ 12:05:43
Postat av: Ida

det var inte så allvarligt visade sig att festen fått namnet efter en festival i gbg men det var också det enda sambandet:) om inte 20 stycken skrålande juriststudenter kan räknas som death,haha!

2009-03-01 @ 15:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0