Måndag

Idag är jag ledig och sitter därför och renskriver allt som har fått vänta pga omtentan. På en vecka så blir det minsann en hel del. Tänkte bjuda på lite bilder av hur det ser ut när jag pluggar hemma.



Igår kväll så firade jag söndag med filmen Tjenare kungen och eftersom vår TV är pannkaka så fick det bli filmvisning på datorn och lagboken fick då tjäna till annat.



Nu har jag precis lagat mat o det räckte till 3st matlådor, härligt! Det blev en helt naturligt glutenfri maträtt på ris, krossadetomater, lök, vitlök, och kidneybönor, mums! och inte att förglömma de gröna soyabönorna till.


back to work!
// IDA

Kommentarer
Postat av: parinya

Jag vet inte, kanske nästa vecka? jag åker till Luleå i helgen.

2009-02-16 @ 17:10:46
URL: http://parinya.blogg.seblogg.se
Postat av: Manfred persson

Hej Hoppas isen på kallhaga ligger kvar tills du kommer hem (A)

De e ju så lagen ska användas (haha)

2009-02-16 @ 23:19:26
Postat av: Bo Persson

Hej, apropå den famösa rättegången i Tjockholmen mot Pirate-bay är det förvånande att juridikstuderande tar ställning genom att i bildkonst visa att fildelning har stöd av Svea Rikes lag. När kommer det en lag för oss fattiga förresten. Sveas fattigas lag med U Meinhofs tolkningsföreträde, ( A Baader redaktör ) ?

2009-02-17 @ 08:02:50
Postat av: mamma

Ja. vad säger man? Nöden har ingen lag, man hitar lite diten o datten i skafferiet o får i hop en både god o nyttig måltid, o med hjälp av lagen o datorn se en film, bra gjort! Mammakram

2009-02-17 @ 10:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0