"Its a sin to grow on others" - Mando diao

Nu är de här igen, Mando Diao. Bandet som har fått oss gamla tjejer att åka till Borlänge ett antal gånger, bandet som vi
vuxit upp med, bandet som jag har plågat pappa med genom att spela om och om och om igen (även om jag såg att han gillade dem också)
Det började på Diezel när Tove drog oss dit typ år 2004 och sist vi såg dem var i Göteborg då vi firade jessicas födelsedag, var det 2007 va?
Björn, Gustav och Karl-Johan, alla hade vi var sin favorit. På något konstigt sätt har jag alltid varit svag för basister och kanske är det Karl-Johan som satte trenden, haha! Men kolla in honom, liksom:)

Många minnen många minnen, bland annat att vi gjorde ett tappert försök på musiken i högstadiet att lära oss att spela Mr. Moon, det var också då som det konstaterades att jag inte själv kan bli basist....eller sångare för den delen, haha!

Men här är deras nya singel, Dance with somebody

// IDA

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj oj vännen vad mando betyder mycket för mej, även om jag aldrig åkte med till borlänge ;) har många fina minnen med mr moon å good knows etc. sista spelningen på liseberg var lite sorgsen men kändes ändå som att vi kunde gå vidare haha. hoppas allt är bra med dej, nu ska jag njuta av dance with somebody! puss puss

2009-02-15 @ 13:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0