I'm back on track

Idag är det alla <3 dag! Härligt och mysigt, har man ingen att vara lite extra snäll o gosig mot så får man vara det mot sig själv. Precis det tänker jag vara idag och har därför varit bort på Ica och köpt en godispåse. Ajsing, nu bröt jag också godisförbudet men det får vara ok för den här gången.

Jag skrev också min omtenta idag. Vi var typ 8 st från klassen som skrev så jag var inte ensam iallafall. Det kändes bra, det var STOR skillnad från förra gången då jag var så grymt nervös att det bara inte gick. Men nu kunde jag tänka, visste precis villka böcker och lagrum som jag skulle använda mig av och jag disponerade tiden bra. Så nu är det bara att hoppas:) eftersom vi ändå bara var 8st som skrev så borde de inte ta så lång tid att rätta dem, men kanske en vecka.

Jag damp ganska långt ner efter att jag inte klarade förra tentan och funderade över varför jag egentligen läser det här, om jag vill det eller om jag egentligen vill bli lärare men idag när jag satt och skrev så kände jag att det som jag tyckte var roligt med juridiken kom tillbaka. Jag VILL ju faktiskt det här! Jag SKA klara det här! och om det skulle vara så att jag kommer på sedan att jag inte vill jobba som jurist så är jag ju ändå bara 23 när jag är färdig, hinner ju med en utbildning till...haha!!!

Så I'm back on track kan man väl säga, nu ska jag bara ta itu med disken också:)

Hoppas ni har haft en härlig alla hjärtans dag och glöm inte bort att ge er själva en ordentlig kram också.
Jag vill också tacka alla för all uppmuntran inför tentan, det har verkligen hjälpt!

kramar till er!!!
// IDA

Kommentarer
Postat av: parinya

Det kommer gå bra! Härligt att du har gjort den nu. Puss och kram, ha en bra dag!:)

2009-02-14 @ 19:39:19
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: isa

Det är okej att falla ner bara man kan ta sig upp igen. Jag har också funderat vissa gånger om jag verkligen klarar det här, men självklart gör vi det gumman! Om inte vi klarar det klarar inget, tänk du och jag och Parinya med (ser att du kommenterat här ovan) kommer vara klara vid 23!! Järngänget kommer vi vara då och mest eftertraktade med våra unga hjärnor :) PUSS på dig!

2009-02-14 @ 22:29:23
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: frida

glad alla hjärtans dag på dig med! :)

hoppas din dag varit bra.

KRAM

2009-02-15 @ 00:18:55
URL: http://thebird.blogg.se/
Postat av: Anela

Vad glad jag blir, jag har varit så nervös för er stackare som skrev igår. Ses på tisdag :) KRAM och PUSS

2009-02-15 @ 15:27:05
URL: http://paushymn.blogspot.com
Postat av: mamma

Du vet att jag alltid tror på dig, bakslag gör vi alla. 23 vad är det mot mina 52 när jag är klar. msammakram

2009-02-15 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0