En dag på universitetet

Min mänskliga väckarklocka, även lägenhetskompis var så tyst idag att jag försov mig. Rackarns! Dock hann jag ändå i tid, det fick bli annat som blev bortprioriterat istället.

Så klockan nio var jag på universitetet och har jobbat med basgruppen. Vi hann färdigt ganska snabbt och tog en lång lunch vilket resulterade i att en tur ut till Holmsund för att pimpla planerades. Det skulle verkligen vara kul!

Nu ska jag sätta mig och fortsätta på mitt PM som ska vara färdigt på måndag så det brinner lite i knutarna men det brukar det ju också göra när jag får bestämma. Jag hoppas på att jag skall kunna läsa ut böckerna också för efter dennna veckan så börjar en ny period, arbetsrätten.

// Ida

Kommentarer
Postat av: Bo Persson

Hoppas ditt PM skrivande går bra, själv har vi det bra i Getinge. MP hade fest på Doktorsgatan medans jag var i Mora. Hoppas allt gått bra, han hade städat när jag kom hem. Du får väl höra själv med honom. På söndagen var han på Odalvägen, Mallan o Henrik firade honom där.

2009-02-24 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0