Chef Rogers kycklinggryta

Idag vart jag bort och handlade på ICA, det är ju faktiskt ganska kul att handla:) Jag e så vimsig också så jag går flera varv bara för att jag fortfarande inte riktigt hittar, haha!

Jag köpte glutenfri spaghetti idag, 500g för 28,50kr! Jag var tvungen att gå bort till den "vanliga" pasta avdelningen och kolla. Det var ju klart skillnad, 500g för 13,95.
Det gör lite ont, men samtidigt kan jag ju inte välja ett billigare märke i och med att det vara finns två. Konkurrensen är alltså verkligen NOLL. Inte så konstigt att jag nästan bara äter ris, quinoa eller potatis. Pasta = Lyx

Min gamla högstadiekompis Roger som numera är kock tipsade mig om det här helt naturligt glutenfria receptet.
Det blev riktigt gott, dock tog jag mig friheten att lägga till min favorit, minimajs, i hans hemligarecept.

  

Så vad tycker du Roger, klarade jag det? :)

hoppas ni får en trevlig kväll!
// IDA

Kommentarer
Postat av: Roger

Det ser ju nice ut ;) men hur f*n fick du den gul? du skippade sojan va? :P hade du saffran i me? :O majsen va ju ingen dum idé vi får utvecka detta så den blir grymmare än va den redan e.. :D, för visst va den god?

2009-02-26 @ 00:08:21
Postat av: mamma

Du är välommen o laga mat hos mig! Pasta måste man inte äta för att överleva, det finns ju så många goda alternativ, så spar pasta till festliga tillfällen.

2009-02-26 @ 10:06:33
Postat av: mamma

Du är välommen o laga mat hos mig! Pasta måste man inte äta för att överleva, det finns ju så många goda alternativ, så spar pasta till festliga tillfällen.

2009-02-26 @ 10:06:33
Postat av: Ida

Gul?? hmm, jo jag hade soya men var nog lite feg med den, men ingen saffran. Jag får väl hävda att det är min hemliga variant:P det var super god! det här får vi göra om:)

2009-02-26 @ 16:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0