Bland hyllor och böcker

Nu sitter jag här fortfarande på universitetet och filar på mitt PM. Isa har precis gått hem så nu kan jag inte längre snurra runt på stolen för att få en liten paus.

Jag får roa mig med att titta på killens framför mig början till kala hårfäste, hihi!

Idag hade vi rättegångspel igen och den här gången var vi domstolsgrupp och jag fick lotten att vara ordförande. Himla mycket ansvar men det gick ganska bra ändå. Varje gång som läraren tittade på mig så tänkte jag;
"shit nu blev det fel!" Men det var ganska kul faktisk. Det kanske är domare som man skall bli,haha!

Idag har jag hyrt en pakeringsplats, jag har velat fram och tillbaka nu men jag får ta det. Tar jag med bilen upp så får jag skylla mig själv. Nu ska jag bara få bilen till just den parkeringplatsen. Den startar ju inte längre heller så vi får väl se hur det går.

Jag har gjort en deal med mig själv också. Jag får ta bussen till skolan men jag ska gå hem. Dels blir det inte lika dyrt och så får jag lite extra motion. O SÅ långt är det ju faktiskt inte, jag har bara korta ben:)

vad har ni gjort idag? en härlig torsdag eller längtar ni som jag bara till imorgon?:)
// IDA

Kommentarer
Postat av: parinya

Tack för tipset:) Vad kul det ska bli imorgon! Ses på föreläsningen

2009-02-26 @ 18:35:46
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: frida

vad glad jag blev för din kommentar, tack! :)

jo men jag har svårt att tycka synd om mig själv. eller jag har ganska lätt för det men känner mig så dålig om jag gör det. jo, efter lovet eller under lovet hoppas jag på att jag ska få tillbaka lite krafter.

och snart träffas ju vi. då får vi slå våra huvuden ihop och ha trevligt! :D

KRAMAR

2009-02-26 @ 19:38:20
URL: http://thebird.blogg.se/
Postat av: Bo Persson

Hej, funkade inte mitt förslag att muta hyresvärden Ulf med semlor tills du fått igång bilen. Du som läser juridik måste lära dig att deala, scratcha ryggar osv. Du kommer kanske att jobba med att göra överenskommelser i framtiden och då gäller det att hitta saker som gynnar båda parter. Tex paarkeringstillstånd mot fredagsfika hela månaden.

2009-02-27 @ 16:31:01
Postat av: Ida

Hej pappa! så länge det inte finns ett bättre argument för att jag inte skall betala parkeringsvgiften mer än att det är sura pengar att lägga och att jag inte vill så tänker jag faktiskt betala den. Livet är fullt med avgifter som man inte VILL betala, tyvärr, men det betyder inte att man bara kan strunta i att göra det.

Och jag kommer inte att svälta ihjäl....:)

2009-02-28 @ 10:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0