sista kvällen i Getinge

Sista dagen i Getinge idag o det har inneburit en del hejdå,ush! Men höstterminen kommer ju antagligen gå lika snabbt som de andra o på ett sätt så längtar jag tillbaka till umeå så att jag kan få BÖRJA o komma tillbaka till vardagen, min kära vän Isa förklarade det väldigt bra tycker jag.

Lika effektiv har jag varit idag som jag var i helgen, pappa varför är du bara hemma när jag ligger på soffan? Tycker inte riktigt du får en rättvis bild, haha!

I 20års present fick jag massage som jag ju var tvungen att använda innan jag åker tillbaka o jag säger bara jisses, det gjorde ont men det var ändå SÅ skönt. Jag pallar bannemig inte axelväska den här terminen....

Ikväll så var Karin här o sa hejdå:( Jag har köpt en "frisytidning" för jag är så gudomligt trött på mitt hår och färg vilket slutade med att jag klippte karins hår. Det blev superfint! O allra viktigast ,karin blev nöjd.

Före


Efter


Imorgon så drar jag till London ett par dagar så nästa gång vi hörs så är jag kanske uppe i umeå!
/ ida

Kommentarer
Postat av: isa

ja det kommer bli super. Ser fram emot massor med nya roligheter :) Hoppas du får det bra i London, vi ses i Umeå om en vecka lite drygt, då anländer jag! xoxo

2009-08-19 @ 16:21:19
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: Petra

vad duktig du e på att klippa :-) Det blev jättebra. Ha det så bra Vi hörs kram kram

2009-08-26 @ 23:47:14
Postat av: Ida

Petra! du gjorde det, haha:) kram

2009-08-27 @ 23:10:46
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0