Nedräkning

På våren så satt jag i umeå o drömde om sommaren i  Halmstad o allt jag skulle göra och alla jag skulle träffa. Hm, ja jag kan ju konstatera nu att mitt jobb inte riktigt var inräknat i de drömmarna....

Igår jobbade jag iaf mitt sista pass så nu är jag ledig!  Tror ni inte att jag vaknade klockan 6 i morse ändå! urg...

Nu börjar sista etappen på sommaren så imorgon flyttar jag ut till pappa igen för att få koll på alla grejor, spela lite tennis o lata mig.

Nu ska jag bara försöka få ner min förjordade lönecheck som hamnat i umeå så att jag kan boka min resa till London, ibland ställer posten till mer problem än vad den hjälper faktiskt.

Jag har också lite seperationsångest  från min bil för det står mellan hunden och bilen med till umeå och det blir nog faktiskt vovven. Men min älskade lilla bil, vågar jag lämna den i pappas händer???

/ ida - 14 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Isa

Nu längtar man lite "hem" till Umeå så man kan ha massor med kul med er tjejer igen. Då får vi börja gå på IKSU igen Ida! puss och kram

2009-08-12 @ 13:43:45
Postat av: Frida :D

tack :) men det finns mycket kvar att göra med den. Jodå, såna borde man ta varje dag :)

2009-08-16 @ 19:46:33
URL: http://utankonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0