härliga tider i England

Jag älskar verkligen att vara i England! Det ser ut precis som bilden jag hade i huvudet och är bombsäker på att jag någon gång kommer flytta hit, lika säker som jag var på att jag skulle flytta till Umeå.

Att träffa johanna är ju ruskigt roligt också, lite läskigt åka bil med henne bara, på fel sida vägen!

Igår var vi o kollade utelivet i Brighton, nyktra. Det var riktigt roligt, fullt med folk o bra musik men det är ju lite läskigt o vara nykter bland allt fullt folk faktiskt vilket resulterade i ett litet missförstånd, haha!

I mina öron
Killen : Are you in drogs?
Jag: Nooo!!
Killen lite irriterat: then why are you looking at me??

I killens öron
Killen:  Do you want to dance?
Jag: Noooo!!
Killen: Then why are you looking at me?? 

Haha, det var nog jag som drabbades lite av turistsjukan o tittade lite väl mycket, lite väl länge på lite väl mycket folk. Ikväll ska vi till London o fira att Johanna fyller hela 20år och inom Tove o kolla in vart hon har hamnat här i världen. Så nu blir det lite middag innan o sedan bär det av.

bye bye! / ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0