en produktiv helg

ojojoj vad jag har hunnit med mycket i helgen, det är ju konstigt när man vissa dagar inte ens kommer ur pyjamasen.

här kommer lite bilder från helgen


   

Min söta lilla guddotter och hennes familj har jag hunnit träffa
Kantareller lever vi på just nu. Pappa plockar, farmor rensar och jag äter, mycket bra fördelning av arbetet
Vi har spelat en del tennis
Mina mycket mycket hightech föräldrar
Karin o jag hann med en sväng på Sjönedvadmarknad o då MÅSTE man äta majskolv, mums!



Jag har spenderat väldigt mycket tid nere i källaren för att måla om lite möbler o när karin kom förbi så sattes även hon så klart i arbete. Kökstolarna hittade jag på Sjönevad 100kr för alla fyra = Ida är mycket nöjd :)

      

O här kommer då resultatet! Stolarna ska få sig en strykning till imorgon annars är det färdigt.


Ja o ingen helg utan lite skoj eller hur?

/ ida -

Kommentarer
Postat av: isa

oj vad duktig du är Ida, ingen nyhet det iof! Jätte fina möbler, ska bli så kul att komma upp till Umeå igen och ha myskvällar i din nya lägenhet.

2009-08-18 @ 13:46:29
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0