Packa pappas kappsäck

Nu börjar det dra ihop sig till att få flyga hem till Umeå igen och även hur mycket jag gillar att vara hemma här och träffa familj och vänner igen så ska det faktiskt bli skönt att komma hem.

Det är ju konstigt men fastän jag har flyttat hemifrån så blir jag alltid ett barn igen så fort jag kommer hem...
Någon mer som känner igen sig???

Här kommer lite bilder från påsklovet
1. Lurvet som sover
2-3 Maia Hirasawa på teatern
4 Tjejerna förbereder årets första grillning
5-6 Fest med Tuttan och Bullen
7 Under morgonpromenaden med Sixten så hittade jag vitsippor, VÅREN ÄR HÄR!
     

 

dags att packa kappsäcken då...

// ida


Kommentarer
Postat av: parinya

Jag känner igen mig, när jag är i närheten av mina föräldrar blir som som 5 år i huvudet, haha:) Puss och kram

2009-04-13 @ 23:48:17
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: Isa

Fasen vad länge jag har varit hemma nu! Ska bli skönt med lite skidåkning. Datorn har kommit och simon var hemma och tog emot den. Jag väntar med spänning på att få starta den för första gången! Vill du ta ett sånt där papper med bilder från vad dem går igenom på föreläsningen åt mig imorgon? Vore supersnällt :) När var inflyttning i lägenheten? Pussochkram

2009-04-14 @ 08:21:11
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: parinya

Det kommer nog alltid vara så, det kansk eupphör när vi vår egna barn haha:) Jadu, om jag skaffar fler firrar är de namnen högst upp på listan;) Kram

2009-04-15 @ 12:03:31
URL: http://parinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0