söndag

Igår var en bra dag och kväll, riktigt bra. Idag däremot var en lite mindre bra dag.

kvällen hos isa var riktigt kul med härligt folk och bra musik. Den stora husfesten däremot var inte så mycket att ha då det var SÅ otroligt mycket folk.

Vad som gjorde att dagen inte blev så bra idag var att jag lyckades smälla in skallen i betongväggen och jag tror minsann att det blev en mindre hjärnskakning av det plus bakfylla. Ush och fy!
På akuten så sa de att allt verkade ok iaf men jag får se hur jag gör med skolan imorgon.

Det som gjorde dagen ok var endast och endast sällskapet.

så ett tips, skalle och betongvägg är ingen bra kombination!

/ ida

Kommentarer
Postat av: mamma

men ida....Är det detta tillstånd pappa kallar betongskalle dan efter!!? sköt om dig...

2009-04-28 @ 11:44:26
Postat av: frida

jag har slagit in huvudet i en betongväg, i nyktert tillstånd. jag låg i sängen och skulle vända mig på andra sidan men där var det tydligen en vägg i vägen för jag smällde huvudet rätt in i väggen. sov halvt när jag gjorde det men kan säga att jag vaknade snabbt ;)

2009-04-28 @ 22:41:24
URL: http://thebird.blogg.se/
Postat av: Emma - bloggar ärligt om livet som sambo

Jag har också slagit huvudet i en vägg på fyllan en gång. Det gjorde ont som f-n dagen efter! Även lite pinsamt att förklara för läkare etc. hur man lyckats med den bedriften.. Hoppas huvudet är bra igen nu! :)

2009-04-29 @ 15:23:36
URL: http://honestlyspeaking.blogg.se/
Postat av: Ida

ja det var ju ganska pinsamt att förklara för läkaren och han bara tittade på mig, haha! men men det får jag bjuda på:)

2009-04-29 @ 20:44:59
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0