En slasktrattsdag

Har ni sådana dagar då ni gör allt som ni har samlat på er att ni ska göra men senare?Eller är du en sån person som gör allt direkt? Idag har jag en sådan dag. En slasktrattsdag då man gör sånt som man måste göras men som har fått vänta för att det inte varit jätte brådskande.

Idag har jag;

¤ använt mina köprättsliga kunskaper för att få en ny plattång på Jysk. De tyckte det blev lite jobbigt att jag inte hade kvar kvittot men jag fick en ny, jippie! kul att kunna använda det som man har lärt sig:)
¤ fixat bankID
¤ deklarerat
¤ ringt o klagat på att jag inte fått min DNprenumeration, igen!!!
¤ fixat så att jag kan komma o titta på lägeneheten som jag fått

det finns massor kvar att gör dock tex att PLUGGA så nu beger jag mig. Hoppas ni har haft en bra dag!

// ida

Kommentarer
Postat av: isa

ja men visst=) idag har jag klippt mig också, kika in på bloggen och se hur det blev. Lindellkväll låter perfa, men just ikv är jag inte så up for it :( ok för dig om vi tar det en annan kväll?

Jag har köpt europeisk marknadsrättsboken nu så ska börja plöja!

2009-04-23 @ 17:54:57
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: pappa

Vad roligt att du stod på dig på Jysk. Om du skriver mera positivt om dem i din blogg kanske du blir sponsrad ?

Är på jobb i Göteborg, så tänk på att alltid läsa mina kommentarer med i ro ni syfte.

2009-04-24 @ 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0