Imorgon åker jag hem!

Jag har resfeber! Det är ju "bara" hem som jag ska åka men ändå är jag sådär hispig, fnittrig och hyper. Tror att jag snart blir utslängd från lägeneheten, haha!

Nu har jag städat och plockat iordning och lagat upp alla maten i kylskåpet, det är ju så värt att komma hem igen om allt är rent och snyggt. Dessutom så försöker jag dra mig från att läsa ut min kursbok, ajjabajja!


Min goda kvällsmat som är ännu ett  recept av Roger. Det är bra med en kompis som är kock!

nej nu ska jag packa!
// IDA

Kommentarer
Postat av: parinya

Härligt! Jag åker hem lite senare, på tisdag eller onsdag. Tänkte göra bort lite plugg innan jag åker. Hoppas resan går bra, kram!

2009-04-02 @ 23:39:54
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: Karin

halmstad!! fattar inte att det bara ar en vcka tills vi kan traffas igen!! tisdag den 14, jag langtar!! Hoppar fallskarm om ett partimmar, det slar det mestapirret jag har vatt med om, handsvett redan! haha puss puss

2009-04-05 @ 02:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0