hysteriskt skratt

Det är ju fredag idag! Riktigt härliglt att börja skolan igen med en kort vecka. Ikväll så var det filmkväll hemma hos en klasskompis och hon bjöd på en himla god Gino med jordgubbar och färsk ananas, mums! Det blev inte så mycket tittat på filmen dock utan det blev en massa snack som det så lätt blir:)

Imorgon står det tvättstugan och tillagning av 1 kila köttfärs på schemat och jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska laga. Har ni några tips? Er favoiträtt med köttfärs?

Jag lämnade ett soligt Halmstad med 20 gradig värme och kom till en blandning av de här två bilderna kan man väl säga så våren är på väg iallafall...

 

sov så gott // ida

Kommentarer
Postat av: Emma - skriver ärligt om sambolivet

Lasagne! Spagetti och köttfärssås. :)

2009-04-19 @ 12:37:52
URL: http://honestlyspeaking.blogg.se/
Postat av: Åhlund

Hej! Hoppas allt är bra med dig, vi brukar göra biffar med ost och skinka i är väldigt uppskattade här. Du gör en väldigt platt biff, lägger på en bit ost och en bit skinka lägg på en tunn biff och stek hela härligheten. Ha det bra!

2009-04-19 @ 21:49:22
Postat av: Ida

åå, det lät gott! det ska jag absolut pröva mig på att göra. tack för tipsen åhlundarna:)

Denna gången blev det köttfärsås och makaronilåda

2009-04-21 @ 22:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0