Hipp hipp hurra!

Idag har varit en av de längsta dagarna på univeristet på länge. Föreläsning mellan 8-12 och sedan basgruppsarbete till 16.30, puh! Vi har börjat på en ny period, Associationsrätt vilket betyder att vi ska lära oss en massa om Handelsbolag och Aktiebolag, bland annat. Sommarlovet och tentan närmar sig minsann med stormsteg.

Igår så hade Isa och jag en gammal hederlig pluggkväll på Lindellcafét med te och sura S. Egentligen känns det helt knasigt att börja tentaplugga när det är mer än en månad kvar till tentan, men det behövs kan jag ju säga!

Nu är vi här i lägenehetn proppmätta efter att ha smaskat i oss föelsedagstårta som var till Anton. Idag fyller han 21 år! Hipp hipp hurra!!! Tårtan fick betyget, "det är nog den finaste tårtan jag någonsin fått". Tyvärr kunde ju varken Michela eller jag stoltsera med att det var vårt verk...


Fin va!? mumsig chockladmousse tårta

Idag är det också 33 dagar kvar tills att jag flyttar till min alldeles egna lägenhet! Imorgon ska jag åka och titta på den och det enda som jag hoppas på att jag slipper är aprikosfärgade tapeter....ush!


Kommentarer
Postat av: parinya

Tack sötunge! Jag har verkligen varit imponerad om det hade varit ni som bakat tårtan;)Ha det så trevligt här:) Kram

2009-04-29 @ 11:12:42
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: Emma - bloggar ärligt om livet som sambo

Så långa dagar hade jag nästan jämt när jag pluggade.. :S Kanske därför jag inte var där hela tiden hehe.

2009-04-29 @ 15:24:21
URL: http://honestlyspeaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0