det säkra vårtecknet

Idag lyser solen och det är 17 grader här i umeå, underbart! Därför har jag tagit en långpromenad med Maia Hirasawa i öronen och det riktigt spratt i min kropp men jag motarbetade inpulsen att spontandansa på gångvägen. Det sparar jag tills ikväll:)

Vårblommor och musöron på björkarna i all ära men jag tycker att det mest säkra vårtecknet är skateboardåkarna. Det är en killen som har åkt förbi vårt vardagsrumms förnster hela 25 gånger nu. Då är det vår!

Ikväll blir det husfest på Axtorpsvägen. Det är ett korridorshus och det är fest i hela huset, alla korridorer. De har DJ, dansgolv och det är 900 anmälda så det blir förhoppningsvis riktigt kul.
Först ska vi vara hemma hos Isa och jag ska äntligen få träffa en av hennes tjejer, ikväll blir en riktigt härlig kväll!

// ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0