det går bra nu...

Igår var min bästa dag på länge. Det började med att jag skrev på kontrakt för min nya lägenhet, en underbar tvåa på ett område som ligger 6 min med cykel från campus. Jag säger bara wiho!!! Det är inflyttning den 1 juni vilket också blir väldigt bra, det är innan tentan men ändå så att jag hinner spara och tjäna lite pengar över sommaren så att jag kan fixa iordning lägenheten. Och eftersom det är en 2 så kan jag kidnappa upp Sixten med gott samvete:)

Dagen forsatte med att jag åkte till vårdhemmet som jag jobbade på förra sommaren för en intervju med den nya personalchefen, och jag fick vikariat över hela sommaren. Härligt!

Sedan tänkte jag att nu har allt gått så bra så nu måste något skita sig och när jag hörde att PM resultaten hade kommit så tänkte jag ,helvete där kom det. MEN det gick ju också bra. Jag fick 3,5 av 5 vilket jag är helnöjd med tanke på att ingen i klassen fick 5.

Efter att ha bott hemma hos mamma och gosat med henne och lillebror ett antal dagar nu så har jag hamnat ute på landet, Getinge.  Senare idag så ska jag träffa två härliga tjejer från min gamla gymnasieklass och jag känner att det är riktigt gott att vara hemma.

en riktigt glad ida!
                                        

Kommentarer
Postat av: isa

grattis Ida, till lägenheten och sommarjobb. Du är inne i ett riktigt flow hör jag, kul att höra. Hoppas allt är bra och att du mår bra, kul det ska bli att du flyttar dit!!

Du och jag fick samma resultat på PM:et, och när du säger det sådär, eftersom ingen fick 5 så var det ju faktiskt bra. Jag kände mig missnöjd till en början men inte längre. Pussochkram

2009-04-08 @ 09:16:33
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis gumman!! Till lagenhet a allt men bast ar att du stannar i Halmstad over sommaren, for det ska jag med!! hahah men ringer nar jag kommer hem, mandag kvall eller tidigt pa tisdag...maste fa se dej innan du forsvinner norrut! puss puss

2009-04-11 @ 04:56:48
Postat av: Ida

tack karin! ja sommaren bli toppen:) ring mig, min tisdag är vigd till dig, pussar

2009-04-12 @ 01:12:34
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0