11 dagar

Jag kan inte längre räkna hur många plattänger som jag har ägt. Inte någon gång har någon egentligen gått sönder utan det är mitt habegär och strävan efter en platt lugg som gör att jag byter upp mig. Under ledigheten i Halmstad så dog min senaste plattång, helt utan förvarning!

Om jag hade bott hemma så hade jag direkt köpt en ny men nu så fyllde jag mitt kylskåp istället (2-0 till självdisciplinen). Detta kommer resultera i att jag kommer se ut som ett litet troll med helt lockig lugg, flaschback till högstadiet innan jag träffade Mr plattång alltså.

Vilka problem va? haha!
Då hittade jag det här ordspråket från Demokritos "Lycklig den som inte sörjer vad han saknar, men som gläds åt vad man har".

Jag ska nog gå o kika i mitt kylskåp...

// ida


Kommentarer
Postat av: parinya

Hehe inte såg din lugg så trollig ut idag:) Okej jag förstår, ja det kanske blir enklast om jag tar dem i stället då, så slipper du också lägga ned tid på det:) Pusskram!

2009-04-15 @ 20:59:58
URL: http://parinya.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejj! Fin blogg du har! =D

Titta gärna in på min blogg, om du har tid ;)

2009-04-15 @ 21:05:41
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: pappa Bod

Hej Ida, nu kan du inte titta under lugg men det tycker jag inte gör ett dugg. Värre är att som jag att mobilen på överliggningen i gbg glömma. Då är det bara att stillsamt gå hem för att drömma, och sina tummar klämma för ngn snäll person den skall återlämna.

2009-04-17 @ 07:37:22
Postat av: Ida

haha, fint du rimmar pappa:) men attans vad du tappar bort saker hela tiden men den kommer nog till rätta ska du se.

2009-04-17 @ 14:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0