Tuff pump och mera klanteri

Ja, passet som jag berättade om igår att jag skulle bli medlurad på, var tufft. Mycket tufft. Egentligen tror jag att hopp och studs ät lite mer min grej men kul att prova på.

Vad gäller dagens klanteri så blev det ganska stort. Det visade sig att jag och klasskompisen I lyckats blanda ihop våra IKSU kort så det blev lite krångel och huvudbry. Det slutade med att mitt kort iaf blev spärrat till internetjänsten men nu har vi iaf rätt kort. 

Imorgon ska vi ha föreläsning och advokatyrket. Det ska blir mycket spännnande att höra en advokat om sitt eget yrke. Kanske blir jag sugen. Rapport imogron:)

Tjoho!
                              

Kommentarer
Postat av: Lasse Berggren

Hej Ida. NU har även jag hittat hit. Kul att du tränar och trivs. Kör hårt /Lasse

2008-10-22 @ 07:22:15
URL: http://www.vestkustmoppers.se
Postat av: pappa Bod

Hej ida, du måste börja jobba med att bli mera strukturerad. Blanda bort dina kort, jag har väl inte hört en sämre ursäkt för att slippa träning. Nåe nu får du skärpa dig ( ironi ? )

2008-10-27 @ 02:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0