Hemresan bokad!

Japp, nu är datumet bestämt. Den 17 december sätter jag mig på planet ner till västkusten, Göteborg och en tågresa senare är jag hemma i Halmstad.
Det ska verkligen bli super kul att komma hem. I december har det ju gått ett par månader sedan jag var hemma och hemlängtan börja komma smygande faktiskt. Att fira jul med släkten ska verkligen bli mysigt, Saknar er!

Nu till jul så börjar alla kompisar dra sig hemåt från Sveriges- och världens alla hörn så det ska bli kul att träffa alla kompisar också. Från att ha träffats varje dag i skolan och delat allt till att inte ha träffats på nästan ett halvår är tungt.

Imorgon är det ny vecka med seminarie, föreläsningar och basgruppsarbete. Vi håller på med processrätt nu och denna veckan är det vår tur att skriva en stämningsansökan. Det här området inom juridiken är väldigt spännande och allt som vi har gjort hittils är sådant som man själv kan sätta sig in i vilket gör att man blir mer motiverad.

Ny vecka nya tag!

Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Härligt att du kommer hem. Skall söka ledighet som passar in. Glöm inte att packa med dig sådant du inte behöver där uppe och hur går det med bilen. Har du varit på ngn mack o kollat glykol och spolarvätska så att den inte fryser ?



Om inte du har ngn bilkunnig studentkompis, kör till en bemannad småmack o begär hjälp.

2008-10-27 @ 02:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0