Fredag!!!

Äntligen är den här, den eftertraktade helgen! och så också vinterna idag föll nämligen den första snön över Umeå, mysigt!

Nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan bege mig ut i mörkret. Var och lånade några filmer i helgen som måste lämnas tillbaka. En av filmerna var Hemlig Agent som jag tycker att ni ska se. Den handlar om några kvinnor som under andra värdlskriget gjorde dagen D möjlig.

Idag hade vi föreläsning om statsrätt från 8-12 och läraren som vi har  i detta lyckas alltid att få mig intresserad och jag tror att jag har kommit på varför. På grund utav att han också tycker något i ämnet, han står inte bara där framme och föreläser. Efter föreläsningen kände jag att flitens lampa lyste så då gick jag till läsesalen och läste ut Processrättens grunder (äntligen) nu ä det bara de andra som jag skall ge mig i kast med.

Imorgon blir det party! Det var ett tag sedan nu så nu jäklar. Dags att shaka!

trevlig helg!
//IDA

Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Shit, just den filmen köpte jag till dig på Gekås i torsdags, har du sett juno oxå ?



Var rädd om dig, vi saknar dig men parta på, livet leker.

2008-11-02 @ 20:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0