Första minusgraderna

Idag anlände vintern till Umeå och termometern visade -1,7 grader. Jag ville egentligen ta på mig min nya vinterjacka men jag kom fram till att jag behövde härdas så det  blev höstjackan.

Låååång skoldag idag från 10-17 hade vi schemalagt. Seminariet var tufft. När jag gick in i klassrummet så trodde jag att jag kunde men när jag gick där ifrån var allt ett stort blurr! Nu är frågan, hade jag förstått och läraren bara rörde till allt med sina förklaringar eller hade jag inte alls förstått och isåfall vad vet jag nu!?
Åå, varför kan inget bara vara enkelt....

Jag måste också passa på att tipsa om min lägenhetskompis matblogg, är det någon som är kung i köket så är det han!
Mycket är inspirerat av det asiatiska köket men vad sägs om experiment med curry och hjärta!? det ni, kolla in;

http://grill-britt.blogspot.com/

//IDA

Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Hoppas hjärncellerna lägger sig på rätt plats igen efter att du ruskat om dem.

Skall kolla antons kemiska o kulinariska experiment i gastronomins värld.

2008-11-02 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0