Vart tog veckan vägen???

Det har gått så snabbt och nu är det redan helg igen!!

I veckan så har vi startat del 5 av terminen som handlar om Europarätt. Terminerna innan oss har berättat skräckhistorier om hur de satt på jullovet och bankade in EGrätt, ministerådet m.m. Vi får se hur det går för oss.

I går vart det partaj hos en klasskompis, kul var det men lite dålig uppslutning måste jag säga :(  lite ovanligt för juristena vilka alltid verkar vara på festhumör. Den årliga julsittningen har ett sådant rykte att vi är bannlysta från hela Umeå så vi kommer få åka buss till hemlig ort!!! helt otroligt....

Nu ska jag snart åka iväg till flyget och dra ner till Stockholm. Det är dags att diskutera om,hur och på vilket sätt som ungdomsverksamheten skall se ut i RMT (Riksförbundet för mag- och tarmsjuka). Idag blir det först möte med en av de andra engagerade ungdomarna och imorgon med en annan, kommer nog bli lite hektiskt antar jag.

Känns lite sorligt bara att jag inte har mer tid i Stockholm så jag kunde ha hälsat på min kära släkt! Jag får förhandla om det nästa gång.

Hörde att det var snö nere i söder också, inte illa! Ja här e det också snö och minusgrader och jag har gjort min första vurpa i Umeå. Eller de var rättare sagt i plural.
Det var halt och jag hade inte riktigt rätt skor på mig heller, men ska man vara fin så...
Det konstiga var att jag rammlade framlänges, måste sett helt galet ut, haha!

// IDA

Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Hej, härligt att du ränner och far, ett fall framåt är ju bättre än ett fall för John Drake ( syftar på tv-serie på 1970-talet ) från femte våningen. Well well hoppas du tycker att eu-regler och administration är intressant, det kommer nog att påverka oss ännu mera i framtiden.

2008-11-22 @ 15:46:38
Postat av: pappa Bod

Hoppas att du haft en trevlig och givande helg i stockholm. Jag är lite orolig att du inte hann upp till Ume innan stormvädret på ostkusten vi hört talas om. Allt väl här hemma men kallt, - 10 C i hyltebruk imorse.

2008-11-23 @ 19:15:45
Postat av: pappa Bod

Hoppas du haft en trevlig och givande helg i sthlm, samt att du hann hem till umea innan stormvädret. Jarl W åkte med mig till Hylte idag, där uppe var det - 10 grader C.

Sixten o Manne är ute och delar reklam just nu.

2008-11-23 @ 19:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0