Män som hatar kvinnor

Det är den boken av Stieg Larsson som jag lyssnar på nu, man blir lite trött i huvut (uttalet som orsakat skrattsalvor ett antal gånger här uppe) att bara plöja juridisk litteratur.
Jag har den inlagd på min mobil och lyssnar på den innan jag somnar så också igår. Problemet nu var att jag somnade med lurarna i öronen vilket ju också gjorde att jag vaknade framåt tretiden med ja, skavsår i öronen. Boken spelade ju fortfarande och jag kommer ihåg att jag hörde lite av den innan jag somnade.
Det jag hörde var en brutal våldtäksscen...när jag sedan vaknade så tänkte jag att jag bara kanske hade drömt men efter att ha frågat Anton som läst boken så vet jag att jag inte gjorde det.

Nu är det läggdags och nu undrar jag bara om jag VÅGAR lyssna vidare....det jag hörde var hemsk men samtidigt så vill jag ju veta vem som gjorde det och hur Salander tacklar det. URH!!!!

vi får se hur det går

Måste också tacka för alla fina inlägg, tack <3

Kommentarer
Postat av: evaper08student.hh.se

Hej igen Ida! nu när du läser genus är det kanske dags att ändra på uttrycket "Kung"! Pizzan ser jättefin ut, härligt att du kan äta ute med kompisar. sitter på skolan skulle skicka anteckningar till Annelie i Lysekil men fick inte med mitt usb alltså ut en ny runda i regn o rusk en mörk lördagkväll. Ha det gott! Mammakram

2008-11-29 @ 17:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0