Lunchdate med P3

Idag e vi egentligen lediga så nu sitter jag hemma och ska äta min spenatsoppa med ägg och datar samtidigt med P3, jag älskar verkligen den radiokanalen! Jag lyssnade precis på ett reportage om ett ställe i Malmö där man kan läsa upp sina gamla dagböcker, det hade jag aldrig vågat! Men det var ju roligt att lyssna på andras....
Om en stund ska jag ta bilen ner till Univeristersbibloteket där jag ska träffa en klasskompis då vi ska skriva
vår slutplädering till processpelet imorgon.

Efter det så bär det av mot Västerslätt och besiktningen. I och med att jag trodde den var i går så var jag ju ute och körde
och bilen gick superbra, hoppas den gör det idag också:)

// IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0