Julkalendern!!!

Seminariet gick bra, och den nya lärraren var toppen. Han var lung och metodisk och kändes som han var "nära" oss...förstår ni? :S ändå var det ett svårt seminaie och jag tror aldrig att vi i gruppen har varit så här tysta faktiskt. Det mäktes att alla tyckte att början på EG-rätten var svår.

Jag satte mig sedan och läste EGrätten i en timme ungefär innan det var dags att cykla bort i snön till IKSU för ett step dance pass, dock utan I :(
          


Men det gick bra, ovanligt bra och jag tror att det börjar lossna faktiskt. Så nästa gång I då kommer vi vara KUNG på golvet!
Kung har jag lärt mig att man använder här uppe  :P lite knas, hihi!

Ja imorgon är det ju fredag o det skall firas! Nej det blir en lugn helg denna gången men vi ska iallfall gå bort till pizzerian tillsammans vi i lägenheten o äta oss mätta (efter mitt eviga tjat,hihi!)  Du kan vara lugn mamma den värsta huvudvärken är borta och jag äter bra mat, lagom sömn och alkohol i måttliga mängder men det går sjukan på skolan så har jag otur åker jag på den.
Vinterdäcken skall också fixas på, det är ju faktiskt den förste december snart o då kan vi också åka o storhandla,jippi!

ÅÅÅ jag såg rekllamen om julkalendern och den verkar superbra, enligt mig så kan en julkalender absolut inte vara tecknad vilket den har varit nu något år på sistone,ush! Men inte denna:) ska försöka följa den, blir lite lättare att gå upp då kanske, jag som e  en sån sömntuta.

Nej nu blir det bums i säng så att det blir fredag och pizzatime någon gång!

// IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0