Jag bygger en maskin....

som e så stor o fin, den har många små delar och armar som vevar.
Jag matar den med plopp men i bland så tar det stopp, och då får jag viss byta en PROPP....grrr grrr

Ja det var vad som hände idag, proppen gick. Det blev helt nattsvart!! I mitt rum, i hallen, klädkammaren och på toaletten.
Jaha, tänkte jag o vart e proppskåpet??? finns det en i varje lägenhet eller har varje lägenhet en själv???

Proppskåpet hittade jag tillslut men det såg ju inte likadant ut som hemma!! så jag ringde pappa, TACK!

Det smids redan planer inför helgen men I har åkt hem och L också!!!!! Men men....vad ska jag hitta på nu då???
Jo jag vet vad jag ska göra!!! för en gång skull ska jag på en dag inte göra något vettigt,åå så skönt det ska bli :) Längtar! imorgon e det redan torsdag, jippi!

Hej hej

// grr grrr

Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Hej Ida, tyvärr är jag inte vän med min bärbara riktigt än. Det beror på på jävla vista och open office. Men det var ju tråkigt med däcken som inte passade. Jag försökte varna dig att det är lika svårt som att köpa rätt bläckpatron till din skrivare. Men jag kom på att du kan kolla med reservhjulet som ligger i bagaget. Hoppas du hör av dig skriftledes istället för via mobil innan du gör nästa "större" affär. Om du inte vet om det så befinner sig södra delen i sverige i rescession, dvs huspriser, livsmedelpriser och allting sjunker i pris. Detta innebär att alla måste hålla hårdare i de pengar de har kontroll över. Vi kommer alltså framledes att bli erbjudna lockande priser, men det gåller att " stay cool". Du har inte under din levnad varit med om detta, men det kan bli riktigt "nasty", tex kan staten plötsligt bestämma sig för att minska eller halvera studielånet.

Nu låter det förjävligt men ta inget för givet, hoppas som sagt att du trots allt har det bra. Uppmana gärna de som läser din blogg att kommentera. Jag träfade tre ikväll på Knaggaloppets efterfest som inte upptäckt detta. De frågade om ni hade snö osv. Hoppas du själv gör reklam för www.getinge.nu där alla kan se att jag gick i mål precis under 2 timmar på halvmaran idag. Hälsa Anton att jag beundrar hans 1.50 men att jag tog slut efter 14 km och därför fick kämpa sista tredjedelen. Alla i Getinge ser fram emot göteborgsvarvet och vill Anton springa Berlins maraton 2009 kan jag ordna skjuts, vi åker en buss från getinge, med plats för en läkarkandidat.

2008-11-15 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0