I & I är i farten

Nu sitter jag i skolan och har precis vinkat hejdå till basgruppen. Vi har ägnat dagen åt att gräva ner oss i litteratur om Lagrådet och skrivit vårt PM. Vi känner oss helt vilsa, har liksom inte fått grepp om allt ännu men det kommer väl hoppas jag.

Helgens partyliv var lyckat, vi var först hemma hos I i hennes SJUKT fina lägenhet och sedan gav vi oss av till Umeås köttmarknad nämligen Corona.
Kvällen slutade dock med att vi fick slänga av oss klackarna och rusa till det andra stället som vi hängt in jackorna på. Hade vart illa om vi inte hunnit, då hade vi inte kommit in i lägenheten! Det händer alltid en massa spännade saker när I & I är i farten.

Ikväll ska vi prova på Stepdance ska bli spännade, vi såg passet förra veckan och blev bara SÅ sugna.

Dagens klanteri; Jo jag blandar ihop dagens datum och tror att den 4 är idag och förbereder mig för besiktning men NEJ det är ju imorgon!

Har ni förresten kommit på vad en grävling kallas på norrländska??? jo men grytlapp såklart!




                                    

// IDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0