Hem ljuva hem!

Nu sitter jag på mitt rum hemma i Umeå igen. Det har varit en hektiskt men väldigt givande helg. Under diskussionerna så arbetade vi fram ett förslag om att RMTs fortsatta ungsomverksamhet skulle på bästa sätt skötas och bli mer effektiv om det fanns ett utskott underordnat styrelsen. Nu gäller det bara att hålla tummarn för att det gillas!

Ja, jag hann hem pappa men det var många flyg som var inställda pga vädret. Hade nog inte kommit hem ikväll om jag skulle neråt i landet. Men skumpigt var det  men jag tycker det ganska roligt så jag fick hålla mig för att inte skratta när det kittlades som värst i magen, tror inte att det hade varit så uppskattat, hihi!

Mina snälla lägenhetskompisar kom och hämtade mig på flygplatsen, TACK! det är som att ha fått en extra familj för 2400kr i månaden! underbart:)
Och när jag skulle hoppa in i bilen så får jag se vad de har gjort för fynd på vägen. Ni vet plastkåpan på vissa gatlyktor som är stora runda klot? Jo en sådan låg i baksätet, superhäftig! Så nu har vi diskat den och den kommer ingå i vårt julpynt lägenheten då vi ska fylla den med ljusslingor. Eller kanske en guldfisk....

Kan ju nämnas att vi under kvällen ockå experimenterade med vem som kunde få in huvudet i den. Det gick (inte mitt, det var för stort) och det både lät konstigt och såg konstigt ut :) bilder kommer kan jag lova.

hugs and kisses!

Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Härligt Ida, vad snällt av M och A att hämta dig, jag har glömt vad flygfältet hette men jag cyklade dit är jag var ute på mina irrfärder, var det Burslätt ? Var ute och tränade halkkörning med Manne, det blev handbroms vändningar i James Bond stil. han klarar precis som du att häva sladd bra, antagligen träning på Lisebergs radiobilar.

2008-11-24 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0