Helgens bravader

I lördags så hyrde vi en lokal och ordnade överaskningsfest för en kille i klassen, han blev helt paff när han öppnade dörren och så brast vi alla ut i välrdesn skönsång! Efetr det så bar det iväg till E-puben där vi hade återspark med våra faddrar och temat på sittningen var SPACE. I och jag däremot körde på våra nya festoutfits som vi inhandlat undee dagen, vi vart klart snyggast på hela stället!

Idag stod det därför på schemat städning och faktiskt både av lokalen och mitt eget rum. I sålde en jättefin hylla till mig så kvällen har gått åt till omöblering och det bel verkligen super!

Imorgon blir det raceplugg då jag ska vara färdig med både seminarium 15 och uppsatsen på torsdag, puh!! det kommer bli tre väldigt tuffa dagar...

Helgens klanteri; I och jag trippar in på ICA iförda kvällen utstyrsel och där inräknat höga klackar. Och som i de flesta mataffärer så finns det en stor gummimatta i entrén för att suga upp allt slask men den är ju inte gjord för att gå på med
klackar vilket vi också upptäckte. Först kommer I och hon klarar mattan dock med lite svårigheter och sedan kommer jag men då fastnar skon och stannar kvar vilket resulterar i att killen bakom ramlar över den! Då börjar jag ju genast förklara att skon fastnade i mattan vilket I tycker är hysteriskt roligt att jag gör, som om han inte fattade det!!!! Ja oj oj, hoppas det inte finns på film....

Nej nu blir det filmvisning med C :)

Grattis pappa på farsdag!
Många kramar!!
 // IDA
 


Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Det finns på film, övervakningskameran ligger nu på youtube med sökordet "klantig bonne i stan".



Tack för grattiset och akta hasorna så att du inte stukar dig på hög höjd. Hoppas du racepluggar bra så att du inte samlar på dig restor.

2008-11-11 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0