Helgen ur det ljusa perspektivet

Ja hela helgen var ju trots allt inte värdelös och full med otur.

Kanske har jag berättat innan om att den tredje av oss i lägenheten har varit på praktik men imorgon återvänder M till Umeå. Det har varit en lång månad och M har varit saknad.
Den stundande hemkomsten fick Anton och mig att greppa "damtransan", öppna fönstrena och låta en frisk fläkt dra genom lägenheten. Vi listade till och med ut hur man får av glaset från spisluckan så spisen glänser och gnistrar!

Till och med mitt rum fick sig en däng av trasan. Det bästa med att bara bo på 19 kvm är att det går väldigt snabbt att städa,haha!








Ja så här ser mitt rum ut. Jag köpte den höga vita hyllan av en klasskompis och det gjorde att Lennon fick chans att flytta in i rummet igen. Han har nämligen varit förpassad till garderoben ett tag då jag hade den svarta hyllan i rummet.
Jag har ju också en sån fin riktig WALK IN CLOSET.



Jag har på sistone kännt ett visst behov av att se mig omkring här i Umeå men eftersom jag inte hade några vinterdäck så fick det helt enkelt bli en visit med C ner till vår alldeles egna pizzeria. Och direkt när vi kom innanför dörren så ser jag en tjej som på tallriken har en pizza som är ganska mycket mindre än en vanlig pizza och direkt så inser jag att de har glutenfria pizzor!!!!
Jag åt världens godaste Hot pepper pizza och jag kan lova att nu blir det farligt när jag vet att de har glutenfria pizzor! Bottnarna var ju iofs inte hemmabakade men, ååå!!!!

Nu blir mitt nästa projekt att jobba mig igenom deras meny på pizza, har redan klistrat upp den på insidan av min kökslucka och rangordnat dem! hihi, jag tror att detta projekt har en lysande framtid var gäller genomförandet.

tjing tjing!!

// IDA


Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Så roligt att det fanns glädjeämnen även denna helg. Du har gjort fint på ditt rum, kul att kolla in bilderna. Jag skulle nog kunna bo i din garderob (och kanske komma ut som Richard Gere).

2008-11-17 @ 13:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0