Fest!

Japp idag gäller det, I & I drar ut på dansgolvet! Jag är nästan lite nervös...känns som om det var jättelängesedan jag var ute :S

Bilen har fått lite extra uppmärksamhet idag då det e dags för besiktning på måndag, ush! Så nu e den påfylld med kylarglykol, spolar vätska och jag bytte till och med vindrutetorkare men det tog ett tag och en hel del svordomar också. Jag är ju ganska kort så jag nådde ju nästan inte in över motorhuven till torkaren. Men nu sitter de där så fint:)
Grannarna fick säkert sig ett gott skratt.

Inhandlade också en fin blå cykelhjälm från Jula, kanske inte något man drar med sig på krogen eller är det egentligen då man kanske behöver den, haha!?

Nej nu måste jag rota igenom garderoben och se om jag kan hitta något tjusigt att ta på mig inför kvällen, det är ju inte kjolväder precis.


Många kramar
// IDA

Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Bra att du lär känna din bil den behöver lite omtanke, ibland lossnar bromsen lite lättare om man backar en bit.

2008-11-02 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0