And she went nuts!!!

Ååå! jag vet inte vart jag skall börja ,jag vet inte vad jag skall ta tag i. I skolan är det så mycket att det inte är klokt!!! Vi jobbar hela tiden med olika seminarier paralellt vilket gör att man blir helt förvirrad. "Men det är det här vi jobbar med nu, nej det ska vi göra imorgon". Varför läser jag den här boken, var det till uppsatsen eller statsrätten???? Vart har jag det pappret? Men varför läste jag inte det igår?

Och fastän man sätter sig ner och jobbar så är det ändå inte tillräckligt med timmar kvar på dagen när man kommer hem. Ja skulle det inte vara för I och hennes positiva inställning så hade det här inte gått.

Processspelet gick alldeles utmärkt, fastän att vi förlorade. Jag skulle säga att det var kärandepartens vittne som avgjorde hela målet. Men vi hade en så jäkla bra SLUTPLÄDERING:) bra jobbat basgrupp 20!

Men som en sammanfattning över dagens så kan jag väl säga; Jag känner mig som en clown!!!




// IDA
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0