"You need to be good but you need luck to!"

Så hade en av Antons lärare sagt igår och så tror jag också att det är, eller vad säger ni?

Härligt att du fått lite julstämning i Getinge pappa! :) inte många dagar kvar tills att jag kommer hem och kollar ;)

Imorse när jag vaknade så snöade det något fruktansvärt och jag trodde att jag hade flyttat ifrån blåsten när jag flyttade upp hit men INTE. Så det blev bussen idag...
När det var dags att åka hem så öste det ner, tyvärr i regn så imorgon så är det nog inte så mycket snö kvar.

Imorgon så är det dags att börja på opponeringen av den andra gruppens uppsats. Egentligen så skulle vi inte börja på det förens nästa vecka men jag TVINGADE min grupp att träffas imorgon (Ja jag är hemsk ibland). För om jag gissar rätt så kommer vi inte ens att bli färdiga imorgon, haha! Vissa har väldigt lång startsträcka!

När jag var och handlade på ICA så såg jag en Amarylis och jag tänkte genast på min mamma som älskar dessa blommor så jag var ju helt enkelt tvungen att köpa en och titta så fin den är!




// IDA



Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hej! Amarylisen är jättefin!

2008-12-04 @ 08:38:36
Postat av: pappa Bod

Vilken fin amaryllis, din snåle far köpte en lök men bladen har bara kommit 23 mm. Troligtvis blommar den i påsk. Funderar allvarligt på att köpa en plastgran, förra årets barr trillar fortfarande ur dammsugaren vid påsbyte. Ha det gott och bär reflex ute i mörkret.

2008-12-04 @ 16:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0