Where are my keys???

Idag var det som om det regnat såpa i Umeå för det var så halt så det var inte klokt!!! Och jag som tyckt att det vart halt innan...Ja iallafall så ramlade jag med cykel på vägen hem och när jag väl kom hem så insåg jag att i fallet så tappade jag också mina nycklar :(
Jag cyklade hela vägen ner till skolan igen och letade där jag ramlat men ingen nyckelknippa, så det blir till att hoppas att någon snäll norrläning lämnar in dem till polisen.
Isa kom med en annan hypotes om att killen bakom mig som såg att jag ramlade tog mina nycklar och följde efter mig hem så imorgon så har vi inen TV kvar. Ush..läskigt den hypotesen väljer jag inte att tror på, hihi!

Kvällen fortsatte lite roligare eller mycket roligare med Isa och Step Dance. Instruktörerna körde kombinerat pass idag och det var super. Efteråt så satte vi oss givetvis på Lindell Cafét och körde musten ur de små grå, för den här kvällen iallafall.

Angående din kommentar mamma:
Ja jag vet, jag är en tidsoptimist. Men vem ska vi ge skulden för det, haha!
Inte dig utan....

// IDA

Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Haha kul med tidsoptimist, menså hinner jag också med en j...a massa. Synd på dina nycklar, jag trodde ju att jag tappat min mobil, så jag skall inte komma med bannor. Mer än att jag trodde du åtminnstone satt vinterdäck på cykeln, dubbdäck finns på biltema, var rädd om dig !

2008-12-09 @ 04:20:47
Postat av: isa

men min teori är ju så mycket spännande, följdfråga:

är TVn verkligen kvar?

2008-12-09 @ 13:38:57
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

synd på nycklarna men du har säkert fått tag på dem vid det här laget o tvn är kvar! Det finns så mycket som är självklart för andra men inte för en själv, som vinterdäck till cyckel t ex. På med hjälmen, cykla försiktigt eller promenera, vi vill ha hem dig hel! ha det gott!

2008-12-09 @ 17:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0