Väntan...

Jag kommer hela tiden på mig själv med att inte kunna sitta still. Jag springer runt och gör ingenting! Nu börjar det nämligen kännas att jag skall åka hem till Halmstad.
Nu har jag iallafall packat färdigt...tror jag. Kommer väl på något i sista sekund antar jag.
Mitt stora problem igår var hur många böcker jag skulle ta med mig, hur mycket ledigt vågar jag ta? ush!

Pratade precis med Vårdcentralen och de sa att det inte var någon fraktur i min hand. Skönt! Då slapp jag det:)
Men hon kallade mig lilla flickan!
"Det var ingen fraktur så du kan vara lugn lilla flickan" Tur att hon inte var man...
Det måste ju vara det värsta som finns, en man i 50års åldern som kallar dig lilla gumman eller lilla flickan med den där fördummande tonen i rösten också. Jag undrar vad hon menade? Dold maktutövning!
Märks det att vårt juristprogram har inbakat genusperspektiv??? haha!

Nej nu blir det lunch och sedan ska jag börja dra mig till skolan för tentainformation.

// Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

när du sa maktutövning tänkte jag på statsrätten på en gång, kom in på ministerutövning eller vad det hette :P Vet inte varför, sen ang böckerna, jag tog med mig rubbet, är jag galen?

Jag kommer plugga ihjäl mig.

2008-12-17 @ 23:08:28
Postat av: isa

jag som skrev förra inlägget förresten:P

2008-12-17 @ 23:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0