Sista seminariet!

Helgen, jag säger bara helgen! Vi hade så grymt kul så det var inte klokt. Vi började med lite glöggförfest hemma hos C och sen begav vi oss; tre galna juriststudenter till Corona.

Grymt kul var det och det blev en bra avslutning på terminen här i Umeå. Vaknade på söndagen dock med ett stort blåmärke i handen. Ja i handen! Jag har inte ännu lärt mig att högklackat inte går ihop med isigt väglag. Hela handleden gjorde ont och gör ont så imorgon springer jag över till Vårdcentralen och hör om de vill kika på den. Kanske är jag bara en gnällspik...

Idag hade vi vårt allra sista seminarie på hela den här terminen. Det handlade om Indirekt effekt, nationella rättsmedel och statsskadestånd. Någon som fattar???...nej inte jag heller!
Det var skönt iallafall att det var över och imorgon är det bara en föreläsning.





Anton och jag hann också med en tur till Nydalasjön för att grilla. Det ser kanske bra ut på bilden men det är bara tändvätskan som brinner,haha! All ved var alldeles dyblöt :(

Till Storejörgen;
Du min telefon funkar inte heller här uppe. Är du säker på att du bara grävde av en
telefonkabel, haha!

sov så gott mina vänner!!
// IDA















Kommentarer
Postat av: frida

ojdå. det där med blåmärket lät inte så trevligt. i handen, det måste vara i vägen och göra ont! hoppas det inte var någon fara med det och att det gör över snart!

ja, hemlängtan måste nog vara det svåraste när man gör en såndär flytta. ska du hem och fira över jul eller? :)

KRAM

2008-12-16 @ 20:57:53
URL: http://thebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0