Redan 5 dagar hemma

Nu har jag varit hemma i HELA fem dagar och tiden bra rinner iväg...
Ganska många och mycket har jag hunnit gör och träffa men det känns ändå som om tiden rinner iväg och att TENTAN närmar sig med stormsteg.

Jag har rensat hela mitt gamla flickrum och packat vad jag vill ha uppskickat, bort skänkt och liknande. Jag var verkligen obarmhärtig min rensning (vilket jag annars brukar ha svårt för), har jag inte saknat det på 4 månader så...Good bye!

Idag har jag varit inne och träffat min morfar och julstökat lite och imorgon blir det att hälsa på mormor. Mysigt:)
Morfar chockade mig idag med att visa att han byggt en egen hemsida. Min morfar! Helt otroligt, känns som om jag ligger efter lite... Inte ville jag vara sämre så då visade jag min blogg. Och gissa vad? Nu har han också en blogg :) Ja jisses, hoppas jag också hänger med sådär när jag blir äldre. Tror inte det, har ju inte ens Facebook,hihi!

I fredags så var det ju dags för Underbar och det var KUNG. En massa gamla klasskompisar, bra musik och jag kunde ha på mig HÖGKLACKAT utan att stupa pga att det var snorhalt. Alldeles alldeles undrbart:)

Lite bilder på de sköna tjejerna! Är det inte konstigt att trots att 4 månade har gått så känns det som om vi sågs igår :)

Förberedelser framför spegeln


Och nu e vi på väg!

Ush, jag måste verkligen köpa en ny kamera...tips någon!?
Hoppas ni har ett skönt "jullov"!

kramar // IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0