Önskeväska

Inte är det någon Mullberry eller Prada väska utan det är Haglövs Corker väska. Den här väskan är superpraktisk med ingång både ovanifrån och från sidan. Den skulle vara alldeles perfekt för mina kombinerade plugg och träningskvällar med I och för en gång skull slippa axelremsväskan.
Den rymmer också både Lagboken och datorn!

Den finns i otaliga färger men jag tror att på min topplista står färgerna svart, eller kanske grön...
Ett tips pappa, de finns på Team Sportia :)





Nu har jag precis kommit hem från I då vi idogt sutti och pluggat och det var -5 grader när jag skulle cykla, brr!
Imorgon ska vi satsa på mer plugg och DANS!!

Kram// IDA

Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Fin väska, men team sportia inne i Hd city hade bara en tight medium, skall kolla vid flygstaden. Kanske köpes när du kommer hem ? Glöm nu inte göra en ordentlig packlista för hemfärden och kolla hur mycket vikt du får ta med.

2008-12-09 @ 04:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0