Onsdag = "ledig"

Idag skulle jag gå upp klcokan 7....men kom inte upp förren kl 11. ILLA!!
Nu har jag iallafall avverkat hälften av allt jag skulle göra idag och det känns bra:)

Igår så satt Isa och jag på Lindell igen och vi lyckades faktiskt bli klara med statsrättsfrågorna! Det har tagit några kvällar att göra dem men boy vad skönt det är att de är färdiga. Nu ska vi bara börja på de andra frågorna, haha!

Inga nycklar funna än men som svar på din fråga Isa så står TVn kvar, haha!

// kramar ida

bara 7 dagar kvar nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Bosse Bod

Hej Ida, hoppas du hittar nycklarna, kanske ligger de på ett helt annat ställe än där du körde vält.

Kolla om ngn lämnat in dem på exp:en tex.

2008-12-10 @ 19:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0