On my way home

Kvällen hos Isa var mysig med härligt sällskap, Idol och snask. Parinya hade gjort väldens avancerade julgodis dessutom, jummie!
Mina nya skor var väl värda pengarna och jag har nog aldrig varit så varm om fötterna, är också glad att jag tog på mig termobyxorna för annars hade jag vart dyblöt.


Tänkte visa er lite hur det ser ut här uppe nu:)



Det här är Mariehemsbacken, ser ni man ser inte ens slutet på den och här är
jag mer än i början av den...hujja!

Vår fina gård

Imorgon blir det grillning med lägenheten vid Nydalasjön!
Nej nu MÅSTE jag sova...

sov så gott // IDA

Kommentarer
Postat av: pappa Bod

Hej Ida,sitter här med din pappa och tragglar. har inte så mycket att säga. Bra att du skall bli jurist eftersom jag just grävt av en telekabel. TELIA stämmer mig nog men fårtarmsresterna kan vara svåra att förklara bort, men vi erkänner inget.

2008-12-14 @ 01:27:43
Postat av: pappa Bod

hej ida faster på kalas hos pappa mycket god mat och roligt Store jörgen här och det har varit många goda skratt hopas vi syns snart många kramar

2008-12-14 @ 01:36:23
Postat av: Mamma

Hej Ida! Du, den där backen ser lite kuslig ut när det är mörkt, var rädd om dig! Snö o is har vi haft i 2 dar, bortregnat o mildväder nu. Grått o trist som vanligt. Termobyxor för varmt här! nu är det inte länge till vi ses, längtar! Mammakram

2008-12-14 @ 11:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0