Julen börjar lägga sig

Julafton firades i Falkenberg med en del av pappas släkt där vi är vart annat år. Fullt med paket, mat och barnskrik. Mina kära små kusinbarn fick för sig att jag var lik en potatis!!! En potatis?? Ja och sedan var jakten igång. Ingen får kalla mig potatis, haha!

En mycket lyckad julafton fastän jag ändå saknade brorsan och mamma.

Idag har Manne och jag varit på Hallands största köpcenter, Ge-kås. Det är som IKEA men med en massa andra grejer, kläder, elektronik, smink och filmer. Jag trodde aldrig att Manne skulle stå ut med att gå runt och shoppa med syrran men det gjorde han. Det börjar märkas att det trots allt inte skiljer så mycket mellan oss i ålder.

I julklapp gav jag två av mina kusinbarn bus som jag brukar men för att variera Busfabriken så blir det badhuset den här gången. Så på tisdag så blir det blött och tufft men himla roligt:)  

Har ni överlevt julen?
Trötta och matta eller fulla med ny energi?

kramar// Ida


Kommentarer
Postat av: e

2008-12-28 @ 13:01:55
Postat av: mamma

nä, det skiljer ju trots allt bara 20 månader....

2008-12-28 @ 13:09:31
Postat av: isa

Idaaaa panik vi måste hem och plugga.. Jag lyckas inte göra de gamla skit tentorna!!!!!!!!!! Jätte svåra ju :( (ska vi inte resa utomlands ett år istället?)

2009-01-03 @ 15:00:04
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0